Rabu, 15 Januari 2014

Kelebihan Set Ibu Hamil Shaklee:



1. Set LENGKAP sepanjang tempoh kehamilan

2. Majoriti customer berikan feedback yg sangat positif dengan Set Kehamilan Shaklee – rasa lebih energetic, tiada rasa sakit2 pinggang, tiada masalah kaki krem, tiada masalah sembelit, bacaan HB cantik
3. Boleh diteruskan makan sewaktu pantang – Cuma perlu tambah dengan suplemen zinc complex dan alfalfa
4. juga set yang berbaloi – sangat sesuai untuk anda yang merancang nak fully breastfeed baby
5. set ini juga boleh dikongsi bersama dgn suami anda

Vitalea
~ Multivitamin dan Multimineral (12 vitamin & 7 mineral) yang dapat memberikan tenaga kepada ibu terutamanya yg mengalami alahan teruk di awal kehamilan. Diformulasikan dengan zat besi yg dapat membantu bagi ibu-ibu yg mengalami masalah hB rendah tatkala hamil. Jangan dipandang remeh ya permasalahan hB rendah di kala hamil kerana ia boleh menyebabkan pendarahan yg serius di saat anda akan bersalin kelak dan seterusnya boleh membahayakan nyawa anda dan bayi anda. Ibu hamil yg mengalami masalah hB rendah ini juga selalunya akan kelihatan pucat, lesu dan tidak bermaya. Jemput klik di sini untuk huraian lanjut mengenai anemia@masalah kekurangan Hb sewaktu hamil.

B-Complex
~ Mencegah dan merawat anemia, membantu pembentukan sel darah merah yg sihat , melancarkan peredaran darah, melegakan sakit kepala, pening, migrain dan muntah-muntah.
Baik diamalkan sebagai salah satu langkah untuk mengelakkan ibu dari terkena darah tinggi dan diabetes tatkala hamil. Juga merupakan "happy vitamin" yg akan memberikan mood yg ceria kepada ibu dan mengelakkan ibu daripada beremosi dan murung kerana emosi boleh memberi pengaruh yg buruk kepada janin. Juga membantu membekalkan tenaga kepada ibu hamil.

Sustained Release Vita-C Plus
~ Berupaya untuk mempertingkatkan tahap imun ibu dan sekaligus mengelakkan ibu dari risiko terkena jangkitan penyakit seperti demam dan selsema. Mencantikkan dan menganjalkan kulit ibu hamil kerana Vitamin C dapat membantu penghasilan kolagen. Ibu hamil juga berhak untuk kelihatan cantik dan bergaya tau!

OsteMatrix
~ Sangat penting kerana bayi akan menyerap baaanyaak kalsium dari ibunya. Itulah sebabnya kadang-kadang terjadinya kebas-kebas, kekejangan, gusi berdarah, gigi longgar dll akibat kekurangan kalsium. Setiap satu tablet OsteMatrix ibarat satu gelas susu dan tablet OsteMatrix amat mudah untuk ditelan dan tiada bau.

OmegaGuard
~ Asid Lemak Omega-3 tersangat penting untuk kesihatan ibu dan janin. Kajian ada menunjukkan bahawa Asid Lemak Omega-3 penting untuk mengelakkan kelahiran pra-matang dan berupaya untuk mengelakkan dari terjadinya pre-eklampsia. Kekurangan Asid Lemak Omega-3 sewaktu hamil boleh mengakibatkan seseorang ibu itu akan mengalami kemurungan dan boleh menjadi semakin teruk selepas bersalin (post-partum deression). Asid Lemak Omega-3 ini juga penting selepas kelahiran untuk penghasilan susu ibu. Asid Lemak Omega-3 dikatakan penting untuk perkembangan sistem imun bayi dan jika kekurangannya boleh mengakibatkan bayi mendapat gangguan fizikal dan mental kerana kekurangan sistem kekebalan tubuh. DHA tersangat penting untuk perkembangan otak janin. Klik di sini untuk info lanjut mengenai OmegaGuard.
(Sumber: American Pregnancy)

Suplemen-suplemen ini juga kemudiaanya boleh diamalkan tatkala berpantang kelak untuk mengekalkan tenaga dan melancarkan penyusuan...Jadi tiada pembaziran yg akan berlaku..Dan bagi anda yg mempunyai bajet lebih, sangat digalakkan untuk anda add on ESP Soy Protein Isolate Powder untuk manfaat berganda bagi anda dan bayi anda.
ESP adalah suatu minuman protein yang terlalu banyak benefitnya pada ibu dan anak. ESP penting untuk membina dan memperbaharui sel-sel tisu, hormon dalam tubuh. Ia penting untuk pembentukan kuku, rambut dan kulit. Protein yang berkualiti sangat mambantu pertumbuhan yang baik. Protein amat diperlukan untuk membina plasenta, uterus dan tubuh bayi. Disamping memberi tenaga pada ibu, amalan ESP juga mampu mencantikkan kulit bayi dalam kandungan dan ibu mengandung itu sendiri.







**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

 Penghantaran Seluruh Malaysia COD Area Yan, Sg Petani, Seberang Jaya
Shaklee Independent Distributor (ID No : 918282)
FB: MidahAhmad / Pages: Best Nutrition

012-5774122 (sms / wassap/viber) 


midah7828@yahoo.com / midahahmad78@gmail.com





Tiada ulasan: